Sider

tirsdag den 18. september 2012

Efterår med wild flowers

Dette kort i efterårsfarver lavede jeg til Hero Arts Flickr gruppens Scramble.  Det var mit andet kort i løbet af de 90 minutter - så det tog mig virkelig kun 10 minutter eller noget i den stil.

Udfordringen var at bruge efterårsfarver - og det er jo lige mig. Grønt blev også nævnt og stærke farver, så jeg tænkte straks på den nye lækre Mowed Lawn fra Tim Holtz' Summer Edition.

Det er et simpelt kort egentlig, da udgangspunktet blot er et stykke hvidt papir, der farves nedefra og op (med en ink applikator) med forskellige distress inks (mowed lawn, shabby shutters, rusty hinge, wild honey & så walnut stain i kanterne). Herefter har jeg dryppet med vand & perfect pearls.

Til sidst har jeg stemplet Wild Flowers med Archival ink og det passende tekststempel fra Hero Arts - Find Joy.


Det føltes skønt at arbejde med distress inks igen på denne måde :)


ha en god dag!

6 kommentarer:

LindaS sagde ...

Superflot kort og dejlige farver. Er vild med det sorte på de farver.

Jette / ma11edina sagde ...

Rigtig smukt i nogle fantastiske farver :-))

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så super smukt i skønne farver, Pia

Dorte sagde ...

Hvor er det bare et flot kort og selvom du har læst det fra de andre kommentarer får du det også lige fra mig - SKØNNE FARVER ♥

Linda Beeson sagde ...

The colors are simply wonderful!

Camilla sagde ...

Det er flot

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails