Sider

søndag den 23. september 2012

Anvendelig bordpynt + en vinder

Her i ugen havde jeg besøg af nogle veninder til spisning og da mange af dem er glade for at læse så tænkte jeg at jeg ville lave noget bordpynt, som de kunne tage med sig. Ja, lidt amerikansk, I know - men det er jo en god ting ;))

Jeg ville have taget billeder af bordet - men det glemte jeg. Så her er et dagen-efter billede af en tallerken, (jeg havde dækket op til én for mange) (!) 


Jeg havde fundet mine elskede glas græskar frem,  så det var nærliggende at stemple bogmærkerne med det tema og med en sart baggrund, der passede til servietterne.  Jeg har brugt sættet Primitive Pumpkins fra MFT & skønne Hero Arts Shadow Inks. Baggrunden er stemplet med Soft Pool med det lækre sæt fra MFT Distressed Diamonds - mums!


Menukortet lavede jeg med den super anvendelige vin flaske die - IGEN fra MFT !  Stanset ud i det total cool chalkstock - skriv på det med kridt!!


Cool, ikke? Det kan tørres af igen som på en almindelig tavle - og anvendes næste gang, du får gæster!! Og det er ingen problem, som I kan se, at bruge chalkstock i en diecutting maskine (bigshot eller en cuttlebug m.m.) ....


Og nu til en vinder af min giveaway her - det blev kommentar no. 6:

Blogger"Annette sagde ...
Rigtig sødt - og lidt sjovt - kort.
Smart ide med skoen...det passer jo lige."

@Annette, Tillykke, vil du ikke sende mig en mail med din adresse så sender jeg dig fluks det fine stempelsæt!


TAK for alle jeres søde kommentarer!  

Rigtig god søndag !


5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jamen dog - det er jo mig.
Tusind tak.

Og sikke fine ting du igen har lavet.
Det flaskekort er bare super. Den die må jeg da vist have set efter.

Jeg iler med en mail til dig.

God søndag til dig. Min blev i hvert tilfælde pludselig rigtig fin.

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke smukt dit bordpynt er! Du laver så mange fine ting Pia! :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super smukt bordpynt... så enkel og alligevel så elegant. Du er super dygtig, Pia.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Også en lækker flasketag :-)

Charlie sagde ...

SUPER ide med sådan en tavledims man kan skrive på - må vist på en lille shoppetur. Og til lykke til Annette det heldige (søde) asen. =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails