Sider

tirsdag den 7. juni 2011

En værts gave til MANDEN

Som Karina nævnte igår på bloggen har hun udfordret Design Teamet til at lave gaven til manden. Vores tema på bloggen i denne måned er Mandekort og i denne uge er der en lille tvist - nemlig gaven til manden :) 

Idag er jeg stand-in for Sanne og leger med!! 

Nemlig med gaven til den mandlige vært - hvorfor skal vi altid komme med en værtindegave ? ;) Kommer du på besøg hos et par hvor manden golfer, så er jeg ret sikker på, at et par golf bolde gør lykke ;)

Jeg har taget en hero arts kuvert og lavet en lille gavepose med hul i (lavet med spellbinders) - hullet gør det ud for "hole" ;)) Sådan en lille gavepose kan lige rumme 2 golfbolde. Jeg har stemplet på kuverten efter at jeg har falset siderne og bunden samt skåret cirklen ud så jeg kunne passe det stemplede efter hullet. Det var ikke helt meningen, at hullet skulle sidde i højre side - men jeg kan faktisk godt lide det sådan og efter at jeg balancerede det med træet i venstre side blev det faktisk endnu bedre...

Stempler: Hero Arts Curly Alphabet (desværre udgået af sortimentet), Creative Trees (også udgået),
Lawn Fawn Cruising Through Life (det banner flag skreg bare golf til mig ;)), Sophie's Sentiments, Lawn Fawn Bon Voyage,
Lawn Fawn Harold's ABC, 
Sværter: Memories dye ink, Ranger distress ink peeled paint.
Andet: Hero Arts kraft kuvert, bazzill kraft papir, MLYB papir, Spellbinders Circles.



Jeg håber, at I er blevet inspireret til at lave en lille gave til vores mænd også. Der var jo umiddelbart ikke nogle af disse stempler der er særligt mandlige - men til formålet her passer det jo til ham (eller hende) der spiller golf ;)


3 kommentarer:

donna mikasa sagde ...

Love this, Pia! So clever and creative! How do you cut out the hole without disturbing the back of the envelope? The card is cute, too!

Grete sagde ...

Hej Pia! Rigtig god idé med golfboldene, og super fin gave.

Anonym sagde ...

Hvor er det genialt. Både kort og gave er så super flotte. Tror gaven skal laves til min svoger, som her i løbet af sommeren skal til Thailand og spille golf, så mon ikke den vil bringe lykke. Rigtig god ide.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails