Sider

tirsdag den 1. december 2009

Lidt nyt

Pga sygdom har jeg desværre ikke haft overskud til at få lavet meget det sidste stykke tid. Men nu er der endeligt lidt at vise på bloggen.

Jeg har leget lidt med min silhouette og faldt pladask for dette søde rensdyr som jeg har skåret ud i noget prikket doodlebug papir.

Materialer: Hero Arts Big Holiday Words, My Minds Eye Oh Lah Lah, Bazzill walnut cream cs, Colorbox chalk ink olive pastel, Ranger Walnut Stain, Doodlebug papir, Silhouette design, Hero Arts poinsettia flower, Twine fra Creative Impressions, 3d puder.


Og så er denne uges challenge på Hero Arts bloggen "Holiday Tags" hvilket ikke kunne passe bedre for jeg skal til og i gang med mine til-og fra kort.

Igår fik jeg lavet et sæt bestående af 4 - med lidt fjollede pingviner i pastelfarver :-)

Materialer: Hero Arts Antique Flower Background, Hero Arts Decorate your own, Hero Arts Holiday Sayings, Bånd fra creative impressions, Memories white dye ink, Ranger distress ink walnut stain.

Her et closeup af den lilla version.


Beklager hvis jeg har været lidt fraværende i blogverdenen - jeg kigger snart forbi!

9 kommentarer:

Heidi sagde ...

Har sørme også tænk på hvor du mon gemte dig - men vi kan jo også alle ha rigtig travl i vores hverdag at scrappen kommer lidt i baggrunden ikk :o)

Skønt kort og dine juletags er jeg helt vild med, elsker at få alle de gode ide hvergang jeg kommer her forbi

Håber du er i bedring - varme hilsner fra mig

Thanni sagde ...

Årh hvor synd du har været syg - men dejligt du er med igen :)
Det rensdyr er da for nuttet, og pingvinerne også ;)
..og ja, vi ses helt sikkert imorgen .)

Alice sagde ...

they are so cute! love the beautiful deer card!

Hellemor sagde ...

Waaauuuu Pia, hvor er det rensdyrkort flot. Den farve/materialesammensætning er SÅ flot, ja så selvfølgelig rensdyret.

Dine tags er cute. Fræk brugt af pingvinstemplet.

Jeg håber at du snart får det bedre. Jeg blev glad da jeg så at du havde tagens på HA-bloggen.

Stamping Cafe sagde ...

Oh, Pia! I totally love your card and tags, they are fabulous!!

Karina Beck sagde ...

Det rensdyr er da supersødt! Det kan jeg godt forstå du faldt for. Hvem der bare havde en silhuette..Og lige mine farver ; )
Rigtig god bedring.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare et skønt kort, det rensdyr er bare fantastisk og synes at den røde blomst lige gir det sidste.

Ja det sygdom er noget pokkers noget, håber du er ved at være ovenpå

Knus

Grete sagde ...

Ja så har du igen lavet et rigtig sødt kort, og jeg kan godt forstå at du faldt for det rensdyr, den er da også bare cute. De til og fra kort er også rigtig søde og enkle.
Håber du er kommet dig helt oven på sygdommen, u-ha... hvor er der mange der har måttet bugge under i nogle dage.

Helle Sahl sagde ...

Håber du er ved at være frisk igen. Trælst at du har været syg.

Dejlige sjove tags og rensdyret er da HELT fantastisk.

Kram fra mig

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails