Sider

søndag den 2. august 2009

Et nemt kort

Jeg købte for noget tid siden en Crate paperpack med det skønneste papir. Forrest var der en oversigt over mønstre og ark og dem kan man hurtigt få et lille kort ud af ved at bruge en punch, noget karton og nogle 3d puder.

Jeg brugte en Martha Stewart firkantet punch (1" tror jeg) og limede noget hvidt karton bagpå før jeg punched for at få firkanterne mere stabile.

Materialer: Crate paperpack oversigt (se nedenfor), hvidt karton, brunt core'dinations papir, 3d puder, Hero Arts Mix and Match (Hello), snor.

Oversigten over de lækre papirer - yummy! :-)


Og her er et kort i samme stil - men bare stemplet. Et kort som jeg lavde i februar måned - men easy peasy også!


Materialer: Hero Arts Mix and Match, Versafine inks, snor, knapper, hvidt karton, kraft papir.


Jeg fatter ikke hvor denne søndag blev af.... har bare haft travlt hele dagen. Men nu vil jeg ind og se lidt Prison Break (dvd) - sidste afsnit af season 4 - snøft!!!

2 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Super flotte kort og rigtig god ide med at bruge forsiden af en paperpack på den måde. Håber snart jeg kan få tid og plads til at finde mine sager frem igen. Bliver altid så inspireret når jeg kommer her forbi.

Sanne sagde ...

Altid dejligt når man finder noget der kan genbruges - flot resultat Pia!
Dejlige farver......
Knus Sanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails