Sider

torsdag den 14. juni 2012

Mer washi

Etter at jeg kjøpte en hel del washi tape har jeg nesten ikke stemplet, bare lekt meg med fargekombinasjoner og teknikker med denne tapen.
Her er et par av resultatene:


I og med at washi er litt transparent kan man få kule effetker av å legge dem oppå hverandre, som her med striper og sirkler. Sommerfuglen er laget ved at jeg har limt 3-4 striper washi inntil hverandre på en hvit papirbit, og så skjært ut med sommerfugl dies fra My Favorite Things.


På det neste kortet har jeg laget et "mønsterark" ved å lime forskjellige farger/mønster med tape ved siden av hverandre på hvitt papir. Etter at blomsten var punchet ut, monterte jeg panelet med 3D-puter på et hvitt kort, og pyntet med gule perler i midten. Teksten og bladene er fra Lawn Fawn's sett Flutter By.

Takk for at du tittet innom i dag, ha en fin weekend!

Anette

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er det bare flot - elsker washi ;))

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så smukt... og fantastisk hvad der kan laves med tape. Så fin den lille sommerfugt er.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails