Sider

torsdag den 15. marts 2012

Sol!

Forleden dag da jeg satt meg ned for å lage kort til dagens blog innlegg, fikk jeg øye på Large Bold Flower (CG248) på bordet. Jeg hadde nettopp brukt det til et annet prosjekt, og det slo meg at det lignet veldig på en sol! Som tenkt, så gjort, og her er resultatet:


Jeg skriblet med mine Memento Markers direkte på stempelet (Dandelion, Cantaloupe og Tangelo), sprayet med litt vann, og sol ble det! På denne tiden av året er mange motorsykler på veien igjen, og jeg synes derfor det passet bra med motorsykkelen fra settet som heter Going (CL478). Teksten er fra Cruising through life fra Lawn Fawn. Kortet er Bazill Smoothies Kraft, det hvite panelet Hero Hues Snow, og teksten er stemplet på Hero Hues Poppy.

Det neste kortet er også kraft, eller "kraft on kraft" som jeg synes gir en utrolig fin effekt:


Motivet, Large Flower Background er stemplet på kraft papir, og embosset med hvitt pulver. Kun blomster og plader er fargelagt, med Memento Markers (Cantaloupe, Tangelo, Lady Bug, Rhubarb Stalk, Pear Tart og Bamboo Leaves). Panelt er festet til kortet med foam squares.


Ha en kreativ torsdag, vi sees om en uke!

Anette

3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Smukke smukke kort... så flot en effekt med brug af Memento Markers

Heidi sagde ...

Hvor er det bare flot og fedt :)

Sophie sagde ...

Super Karte,
und eine tolle Idee, den neuen Zick-Zack-Stempel einzusetzen.

Viele Grüße

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails