Sider

fredag den 27. januar 2012

Yummy farver ;)

En fin måde at matche mønster papir & stempler på er meget simpelt at stemple dine aftryk i farver det matcher papiret. Det har jeg gjort her på dette kort hvor jeg igen har kigget i mine rester ;)

Farverne er skønne sammen synes jeg ;) Antique Engravings sættet hører bestemt blandt mine absolut yndlinge - kan bruges igen og igen.  Teksten er fra det fine tekstsæt "Say it All".  (det hvide tag har jeg skåret på min silhouette).



Skal I være kreative i weekenden? Tror jeg skal lave lidt - det er jo i næste uge at vi begynder at vise noget med de gode gamle stempler - og jeg mangler at få lavet lidt ;))

God weekend!!!

3 kommentarer:

Jacqueline sagde ...

Beautiful colors on this card Pia!

donna mikasa sagde ...

so pretty, Pia! lovely colors!

nedergaard sagde ...

Hvor er det smukt, Pia... lækker mix af stempler og mønsterpapir

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails