Sider

tirsdag den 1. november 2011

Ny måned, nyt tema.

Så er vi allerede i november måned og Design Teamet er blevet udfordret til at lave enten julekort, altered art eller noget med mønster papir.
Jeg vil lægge ud med at dekorere en gave. Til det har jeg brugt det søde snemandsstempel K5522 Happy Holidays Snowman. Snefnugene er fra sættet CL551 Decorate You Holidays. Med begge stempler har jeg stemplet Hero Hues - Dye Ink White, som blev dejlig tydelig på det blå glittede gavepapir.


Her er pakken med hvid Twine.


Jeg har også lavet lidt juletags. Det første har jeg lavet med et af årets nye stempler fra Hero Arts, CG374 Pinecone Wreath. Jeg har stemplet med sort og farvelagt med Copics. Fuglen er fra sættet, CL469 Swirl Chistmas og teksten er fra sættet, CL343 Holidays sayings.



De sidste tags er lavet med de søde figurer fra Lawn Fawn, Pa-rum-pa-pa-rum og Hero Arts baggrundsstemplet, S5435 Graph Background.


Nu er der kun en lille uge til ScrapAMania. Ses vi?
Karina

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er dejligt, at I også laver altered art.
Flotte tags også.
Hilsen Tina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails