Sider

torsdag den 17. november 2011

Altered Art twist, med tændstikæsk


Et av temaene denne måneden er altered art, og denne uken har Karina utfordret oss til å bruke tændstikæske i et altered art prosjekt:
Jeg har valgt å dekorere et "sett" med tændstikæske og lys, småting som er fine å ta med som gaver når man har blitt invitert til middag, f.eks!
Papir fra serien North Country fra Prima er limt på begge sider av en stor tændstikæske, i tillegg til et belte rundt lysene. Blomsten og tag'en er malt med crackle paint, og pyntet med perler fra Hero Arts Earth Mixed Accents. Litt bånd må også til, og her har jeg benyttet silkebånd fra May Arts og mørk brun twine. Faktisk tror jeg at jeg har brukt mørk brun twine på de aller fleste kort/prosjekter siden jeg fikk dem for et par uker siden - LOL!
Ha en riktig fin torsdag!

Anette

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails