Sider

mandag den 17. oktober 2011

Julekort med embosset baggrundsstempel.

Til denne mandag har jeg lavet et julekort med en masse embossing. Først har jeg hvid embosset CG359 Stitched Greeting og distressed med Distress ink Broken china. Så har jeg stemplet de supersøde rensdyr fra sizzex sættet Holiday Cheer, som både består af stempler og dies. Bluserne er også embosset, klippet ud og sat ovenpå.  Rensdyrene er farvelagt med Copics. Og så har jeg brugt brun Twine.


God mandag til jer allesammen og god efterårsferie til jer, der er så heldige.
Karina

4 kommentarer:

AGJ sagde ...

Skønt kort.
Det er en god måde at fremhæve den meget fine baggrunden på.
Super søde rensdyr med bluser på

May Britt sagde ...

Rigtig skønt kort... er lidt vild med de har fået trøjer på... hi hi

10na sagde ...

Fantastisk kort, jeg er helt vild med det enbossede baggrunds stempel. KH 10na

Karin Åkesdotter sagde ...

UNDERBART!! LOve your design and how you made their sweaters - so cool!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails