Sider

fredag den 10. december 2010

Hero Arts 2011 Debut

Fedex Julemanden kom forbi idag med dejlige pakker fyldt med nye stempler fra Hero Arts 2011 kataloget!  Se dem imorgen eftermiddag på webshoppen!

 

I mellemtiden så kig forbi Hero Arts superflotte Blog Hop som er skudt i gang nu! Du kan klikke på billede nedenfor og se fra starten! Er der mon ikke et par nye must haves imellem ? Det synes jeg!!! Wooo Hooo!!!

 
Da det er mit første blogindlæg i December (shame on me!!) så kommer her et julekort i en farvekombination som jeg virkelig holder af. Mums - lækker pool shadow ink med brunt og selvfølgelig kraft!! ;) Og mine yndlings juletræer!!

Det krimbler i fingerne for at vise noget med de nye stempler - men jeg må ikke før imorgen!!

5 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Jeg er da ikke sikker på at jeg kan vente helt til i morgen...

Lækkert kort ... flotte juletræer... !

donna mikasa sagde ...

Hi Pia! I can imagine how excited you must be--receiving all those HA goodies for your store! Love your card and that yummy color combo! And congrats on being featured in the Social Club--love your circle card!

Karina Beck sagde ...

Åhh hvor ville jeg dog gerne have været forbi dit hus i morgen.
Jeg glæder mig til at se stemplerne i webshoppen i morgen. Godt at de kom frem i tide ; )
Lækkert kort, du har lavet.

Helle Sahl sagde ...

Glæder mig til at se hvad der er inden i pakkere :-) Det må være som juleaften at få varer der fra :-)

Gitte sagde ...

uuuh sikke mange skønne kasser du modtaget. Glæder mig til at se de nye stempler imorgen.:)
Et lækkert kort du har lavet. :)

Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Knus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails