Sider

lørdag den 7. august 2010

Jeg har ikke haft meget tid til at lave kort i den seneste tid, så jeg glæder mig til at skal igang igen. Her er et par kort fra gemmeren, som jeg vist ikke har vist på bloggen.  Die cut'ene var til overs fra et andet projekt hvor jeg brugte dem som masker. Elsker genbrug :-)

I have not had much time for crafting lately - so I am really looking forward to get started again. Here are a couple of older cards which I think I haven't shown on my blog. The die cuts are leftovers from another project ( I used them as masks) - Love using scraps like that....


 

Stempler: Hero Arts Antique Engravings, Huge Hugs, Dots, Antique Writing. 
Papir: Bazzill Smoothies Kraft & Walnut Cream.
Inks: Ranger walnut stain, Ranger barn door, Hero Arts soft sand.
Andet: Sizzix die, MS bånd.

 

Stempler: Hero Arts Antique Engravings, Dots.
Papir: Bazzill Smoothies Kraft  & MME So Sophie collectin.
Inks: Ranger walnut stain, Ranger shabby shutters.
Andet: Sizzix die, glossy accents, EK success punch

Bare 1 feriedag tilbage så kalder arbejdet igen på mandag! Som sædvanlig har jeg tusind ting som jeg gerne vil bruge den sidste dag på - så vi får se hvad dagen imorgen byder på :-)

Just one more day and then it is off to work again on Monday! As usual I have a lot of things I wanted done before work starts again - lets see how the day will be spent tomorrow :-)

6 kommentarer:

Alice sagde ...

gorgeous cards, Pia!! love how you used the labels and such beautiful colors!! love them!

donna mikasa sagde ...

What a clever way to use your scraps and create beautiful cards! You are a genius!

Hellemor sagde ...

Det er altid dejligt med genbrug og det er nogle flotte kort du har kreeret. Jeg kan slet ikke stå for den lille mariehøne på det første kort.

God arbejdslyst i morgen.

Gitte sagde ...

Igen skønne kort....og god ide med genbrug. Det prøver jeg også indimellem. ;-)

Og rigtig stort tillykke med udvælgelsen på Hero Arts blog. Det er bare så fuldt fortjent. Du er superdygtig.

lam sagde ...

Som altid skønne kort fra din hånd. God arbejdsdag i morgen, jeg nupper helsigvis lige en uges ferie mere ;O)

Henriette sagde ...

Hvor er de søde, det var da en super idé at lave kort selvom de har været brugt som masker.

Jeg glæder mig til at se dig på Hero Arts bloggen. Har du nogen idé om hvornår det bliver?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails