Sider

mandag den 8. marts 2010

Lidt eksempler fra Ejsing :-)

Både Sanne og jeg har haft travlt med at lave nye korteksempler til standen i Ejsing. Men især Sanne har været helt fantastisk til at lave kort, som vi kunne præsentere. Klik forbi Sannes blog her og se nogle af dem, som hun viser idag. Er det kort med frøen ikke bare for cute? Tusind tak Sanne!

Kig endelig forbi vores stand i næste weekend på Convention og se mange flere!

Helle Kjul havde lavet et super flot layout med de nye papirer fra My Mind's Eye LUSH. Se lige her ! Jeg er vild med den ramme - super flot effekt. Og skøn mix af papirerne. Tusind tak endnu engang, Helle for at jeg måtte vise det på min stand! Jeg skal lige love for at det blev beundret og fotograferet!

Klik forbi Helles flotte blog og se flere skønne layouts.



Og endelig et eksempel fra mig - et lille cirkel kort med den skønne fisk fra Hero Arts sættet "Oceans of Joy" . Den er farvelagt med Copics og efterfølgende fået et lag med Glossy Accents.


7 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Kan kun give dig ret i, at alle eksemplerne der var lavet med dine materialer var helt i top! Super lækkert LO, som nok bliver liftet af mange ;-), og som sagt, alle jeres kort, gjorde kun lysten at at købe og lege endnu større :D
Nu må i puste ud, inden det går løs i weekenden igen.

Heidi sagde ...

Tusind tak for sidst, som ALTID skønttttttt at møde Sanne og dig - og ikke mindst blive inspireret og få nye behov ha ha ha Var slet ikke klar over det var Helle der havde lavet det flotte lo - super super flot

Ja jeg ville da ønske jeg skulle a sted igen i weekenden men.... hvis godt jeg skal på arbejd og ha tjent nogle af de penge jeg fik brugt i Ejsing ha ha

Hellemor sagde ...

Dejligt med nogle eksempler på brugen af stempler og Sanne og dig er så iderige og inspirerende.

Helle er en sand mester i at lave Loér og dette er ingen undtagelse. Hold da op hvor er det flot.

Jeg er helt vild med dit runde kort. Hvor er den fisk flot og en sjov scene.

God fornøjelse med næste weekend også.

Grete sagde ...

Hvor er det et smukt LO, den er jeg da total vild med.

Mette W. Sørensen sagde ...

ja det Lo er så fantastisk, er vild med det.. Efter at have været på din stand kom jeg tilbage til bordet og spurgte dem der var der, om de havde set det fede LO der lå hos dig... og de smågrinede lidt og fortalte så at Helle havde lavet det.
Har været sammen med hende her til aften og hun fik da også ros:-)

Og hvor er det et super sødt kort, de stempler skal jeg vist have brugt noget mere

Netti sagde ...

Tusind tak for en vidunderlig dag i lørdags. Hold da op vi var alle trætte om aftenen, hva!
Din stand var bare så flot. Det giver en helt anden mening når der er eksempler på det i sælger, godt tænkt ;)
Flot kort du har lavet med fisken.

Alice sagde ...

wonderful layout and that circle card is too cute, Pia!! love them both!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails