Sider

torsdag den 29. december 2011

Large Flower Background

Bakgrunnsstempler har vært en favoritt helt siden de kom på markedet, og det er mange favoritter blandt nyhetene for 2012!
I dag har jeg brukt Large Flower Background CG403, og fremhevet det ene motivet på stempelet:
Kraft kort er stemplet med Distress Ink Vintage Photo, og kantene ble svertet med samme farge. I tillegg stemplet jeg med Versamark på akvarell ark, og embosset med klart embossingpulver. Alle blomstene ble fargelagt med Tsukineko Memento Markers,(Pear Tart, Bamboo Leaves og Lilac Posies), men jeg brukte kun den ene i denne omgang. Disse markers kan brukes til flere forskjellige teknikker, i tillegg til vanlig fargelegging, denne gangen har jeg malt med pensel og litt vann. Ta en akrylblokk og skrible med markeren på denne, spray med litt vann, eller bare fukte penselen i en vannkopp, hent opp farge med en pensel, og mal i vei! En fin detalj er å blande Perfect Pearls med vann når man maler, da glitrer det så fantastisk!
Til sist tok jeg symaskinen og lagde en ramme rundt det hele.

Ha en flott nyttårsaften!

Anette

1 kommentar:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt... så fin en kontrast med den lyserøde blomst.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails