Sider

lørdag den 20. november 2010

First snowfall ;)

Jeg var først oppe i dag OG tidligt! Det er Jans fødselsdag og selvfølgelig skal han have lov til at sove rævesøvn - mens jeg henter morgenbrød og dækker bord ;) Jeg blev mødt af dette syn!! Flot - men jeg er ikke klar til sne!

I was up first AND early today! It is Jans birthday and ofcourse he is allowed to sleep late while I am going to the bakery and setting the table :) This is the sight I woke up to!! Very beautiful - but I am so NOT ready for snow!!

Pynter op til gæster senere - som I kan se har jeg ikke engang fået fjernet græskarene !!
Getting ready for guests later - as you see I haven't even removed the pumpkins!!


Tillykke med fødselsdagen min elskede!!
Happy Birthday my love!!

 

Jeg er sikker på at vi senere skal bygge en fødselsdags snemand til Jan når vores 3-årige nevø kommer. Jeg har hørt her til morgen at han allerede har bygget en hjemme - og ville springe over morgenmaden!!

I am sure we are going to make a birthday snowman for Jan, when our nephew of 3 is coming later today. I heard this morning that he already made one at home! Skipping breakfast!!

Uh, og menuen idag? Som altid på Jans fødselsdag - Boeuf Bourgignon & New York Cheesecake! Vi lavede kagen igår og Boeuf Bourgignon står og simrer på komfuret!! MUMS!

Oh, and the menu today ? As always on Jans birthday Boeuf Bourgignon & New York Cheesecake. We made the cake yesterday and the Bouef Bourgignon is on the stove now!! YUM!


9 kommentarer:

Sanne sagde ...

Stort tillykke til Jan med fødselsdagen! Håber I får en rigtig dejlig dag!

Gosh I har fået meget sne...... vi havde snevejr torsdag aften men ikke noget der lagde sig ;)
Kram Sanne

Jette / ma11edina sagde ...

Tillykke til og med din mand :))
Smukt ser det ud....i har da vist også fået en del mere sne end os ;)
Rigtig god fødselsdag for jer alle, og god weekend ;)

10na sagde ...

Tillykke med gemalen. Håber I får en dejlig dag. Her var der også sne, men den var ligeså hurtig væk igen. Herhjemme er mit græskar heller ikke væk, synes vare de er så dekorative og farvestrålende. KH 10na

Hellemor sagde ...

Hej Pia. Et STORT tillykke til din sød mand. Hvor er det et hyggeligt morgenbord du har dækket. Guf en lækker menu I skal have til aften. Håber at I får en god dag/aften.
PS: Det ser rigtig godt ud ved jeres dør.

Thanni sagde ...

Tillykke til den bedre halvdel ;)
Jeg synes også det var smukt imorges da jeg tog på arbejde - meeen det er altså for tidligt!! ;)

Karina Beck sagde ...

Tillykke til Jan. Det lyder sørme, som en god fødselsdag.
God weekend.

CinnamonSally sagde ...

Hi Pia, love your snowy garden, I would love to wake up to that So pretty. Happy Birthday to Jan have a great party!!

Alice sagde ...

such a beautiful winter scene! thanks for sharing, i love these pretty photos. Hope you had a wonderful time celebrating! =)

Dorte sagde ...

Hej Pia
Tillykke med Jan. Han må virkelig have det som blommen i et æg, sådan som du forkæler ham :-) Ja det var smukt at vågne op i går morges og mærkeligt. Jeg synes det er tidligt vi får sne i år. Vi ses Hils gemalen og ønsk tillykke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails