Sider

søndag den 3. oktober 2010

Vi hygger dagen derpå :)

Efter en veloverstået Convention, (og med lidt trætte fødder) har Sanne og jeg en rigtig hyggedag med masser af stempler, sværter og papirer på scrapbordet.  

Vi ville bare lige kigge forbi her på min blog for at sige Tusind Tak for endnu en kanon Convention og en dejlig dag. Tak til alle jer der kiggede forbi standen og for den dejlige feedback - det varmer :)

Dagens første julekort - får I lige et glimt af her... huset havde jeg farvelagt for nogle uger siden, så det var jo lige til at gå til ;) Voila - et shabby julekort !

 
Papir: Bazzill Kraft, Bazzill walnut cream
Sværter/Inks: Memories Dye Ink, white, Ranger distress ink Vintage photo, 
Andet: Copics, Masking Tape, Hero Arts Lace Ribbon, Martha Stewart Twine, Snow marker, Fiskars Cloud punch, 3d puder

Et close up af "sneen" der er lagt på tagryggen med en Marvy Uchida Snowmarker. Sjov effekt og perfekt til julekortene.

12 kommentarer:

Henriette sagde ...

Ihh hvor det lyder hyggeligt! Jeg sidder også og kigger på mine indkøb fra Convention! Og det shabby julekort er sødt, jeg skulle måske have set på den snowmarker igår? :)

Hellemor sagde ...

Dejligt at høre at I havde en god Convention med en masse besøg. Øv bare jeg havde været der.

Dit julekort er lige mig. Nej nogle skønne farver. Sjov effekt med snowmarker. Den kunne jeg godt have brugt til mit tag i går. Den skal vist på ønskesedlen.

Anne sagde ...

Pia this is just adorable- love the soft colors here and your snow on the house ie great and so are the clouds!

Unknown sagde ...

Ih, det lyder som en perfekt dagen-efter-comvention-lad-os-pleje-os-selv-dag :) Så godt den skypunch hos dig, den er da også for cute. Jeg arbejder, total dårlig stil, når man bare gerne vil være kreativ.
Elsker også kortet :)

Netti sagde ...

Ej og det viser du først idag?? Den snowmaker ser jo helt fantastisk ud!
Det er et virkelig sødt kort du har lavet i shabbyfarverne.
Tusind tak for en dejlig dag igår. det var super hyggeligt og jeg fik mig stempel ;)

Karina Beck sagde ...

Kanonsødt julekort. Jeg glæder mig til mere juleinspiration herindefra.
Det var hyggeligt, at møde dig igen og shoppe i din lækre butik.
Hils Sanne.

lam sagde ...

Selv tak for en hyggelig sludder i går. Håber din medarbejder er kommet sig over det krævende lams besøg ;O) Som altid havde du jo lavet en fantastisk flot og tiltrækkende stand.
Super flot julekort og fed effekt med sne på taget.

Charlie sagde ...

Det var skønt at møde dig IRL - Gitte havde jo talt en del om din gode butik og jeg blev bestemt ikke skuffet. Og så 1000 tak for kortene til OSH - de er bare FOR lækre og bliver sikkert revet væk så snart kasserne ankommer. =0) Op med fusserne og slap af!!

Joan sagde ...

Hej Pia.
Det lyder rigtig hyggeligt med dagen derpå slappedag. Det har jeg ikke haft mulighed for, da jeg har været på arbejde.
Det var en rigtig hyggelig convention og en fantastisk hyggelig halloween butik du havde lavet :)

Curly sagde ...

Tak for en super hyggelig convention og den fantastiske betjening hos jer....
Jeg fik vist lige handlet 3 gange hos jer udover det jeg havde bestilt på forhånd... hehe!

Helle Sahl sagde ...

Lyder som en dejlig dag. Håber i har hygget jer rigtig meget.

Kortet er rigtig sødt og meget inspirerende.

Alice sagde ...

love the sweet colors you used to color the house. wonderful holiday card!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails