Sider

mandag den 5. juli 2010

Hero Arts Hydrangea & Martha Stewart

Endelig fik jeg fat i det seneste Martha Stewart Living - for jeg var da nødt til at se artiklen hvor det flotte hortensia stempel er brugt til borddekoration :-) Hun er jo én af mine guruer :-)

Jeg var selv inspireret til at lave en meget hurtig borddekoration i weekenden.


Og her er et kort med samme stempel!

 

Stempler: K5376 Hydrangea, CL414 Classic Messages.
Papir: Bo Bunny, Hero Hues latte, Bazzill coconut swirl.
Inks: Ranger distress ink walnut stain.
Andet: Prisma colored pencils, MS punch, twine, spellbinders label one.


 

13 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er et meget meget smukt kort, Pia :)
Knus

Karina Beck sagde ...

Kanon flot kort. Meget elegant og anderledes farvevalg. Godt gået!

Netti sagde ...

Wow hvor er det smukt :) Superelegant.

stampingandstitching sagde ...

Oh wow wonderful card Pia! Your colouring looks stunning!

Fru Larsen sagde ...

Lækkert med hvid farve på, er det farveblyanter?
Sjovt - jeg har lige siddet og stemplet med mit, og farvet det gult (helt forkert det ved jeg) men jeg hyggede mig :)

Hellemor sagde ...

ÅH, hvor er det et fantastisk kort. Jeg er vild med farvelægning af blomsten. Det ligner en hel million.
Dine små bordkort er også skønne. En god ide der bestemt må liftes.

Alice sagde ...

wow! this is so pretty and elegant! gorgeous coloring on kraft, too! LOVE IT!!

Sanne sagde ...

Super flot kort Pia. Det ser stang godt ud med den sorte baggrund der får resten til at poppe frem. KANON!!!!

Jacqueline sagde ...

SO PRETTY! And I love that little tag I see which is partially Hydrangea stamped too... thanks for the idea!

Mette W. Sørensen sagde ...

Uhh elsker Hortensia, har nogle fra sidste år i store krukker der er ved at komme i blomst.

Virkelig skønt kort og hvor ser det levende ud.

Heidi sagde ...

smukt smukt og lige smukt ;o)))) super flot bord kan jeg se - elsker at dække et smukt bord til mine gæster - flot kort med en a mine yndlings blomster
Håber du nyder sommeren knus

Helle Sahl sagde ...

Hvor er det bare et lækkert kort. Super flot med det sorte omkring og fantastisk farvelagt.

Gitte sagde ...

Hvor er det kort bare smukt. Det ser rigtig godt ud at du har brugt sort papir som bund og en hvid matter det fremhæver det lækre stempel.:)Super flot farvelagt.
Du må forsat ha' en skøn uge.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails