Sider

søndag den 18. april 2010

Et bogmærke (og en test)

Jeg har ikke så meget nyt at vise på bloggen for tiden - har gang i et par projekter som jeg ikke kan vise endnu :-) Men jeg skulle lige lave en test, da jeg lige har lært af et andet flickr medlem hvordan man laver sine billeder store på bloggen!  Og det virker sørme!

Bogmærket her lavede jeg til Jan for noget tid siden  -men jeg skal vist have lavet et andet. Det blev måske en anelse for feminin med sløjfen. 
Håber at I alle har en god søndag. Jeg kommer snart på blogrundfart igen :-))




6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot bogmærke. Uglen og farverne passer perfekt til en mand, men du har måske ret i at sløjfen giver det et feminint strejf ; )
Det ser kanongodt ud at dit billed er stort!
Fortsat god søndag.

lam sagde ...

Sikken et skønt bogmaærke og er det tips du vil vidergi?

Hellemor sagde ...

Rigtig flot bogmærke du har lavet til Jan. Du kunne skifte sløjfen med den måde du satte båndet i dit grønne tage du lavede engang med stempler fra "be yourself". Kortet havde du lavet med inspiration fra HA´s forårskatalog.

Det ser godt ud med det store billed. Det er godt for os der ikke er helt 30 år længre;0)

Sanne sagde ...

uhhhh hvordan gør man det med billedet?????
Ja jeg har jo set det skønne bogmærke "in real" - så sødt. Men jeg er enig - Jan skal have et uden sløjfe ;0)
knus Sanne

Alice sagde ...

so super adorable, Pia! i LOVE that cute owl!!

Helle Kjul sagde ...

Smukt bogmærke du har lavet - Wauw et billede nu behøver man jo ikke briller ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails