Sider

lørdag den 2. februar 2013

Tak til Design Team medlem Sanne

Så er det snart så vidt at jeg skal til at sige farvel til Kreative Fornemmelser !

Jeg kan ikke gøre det uden også at sige tak til det dygtige Design Team, som har fulgt Kreative Fornemmelser bl.a. her på bloggen, noget af vejen.

Jeg har kigget lidt i "arkiverne" og fundet nogle af Sannes flotte kort frem. Det er svært at vælge - men læn jer tilbage og nyd disse 4 skønne kort ;) Tusind tak, Sanne for at du har været med til at inspirere Kreative Fornemmelser's bloglæsere!

Først babykortet fra dette indlæg...


Et skønt tag, der passer perfect til det prikkede æg! I indlægget her.


Jeg husker især dette lækre resist embossed kort i super skønne forårsfarver.
Minsandten, om der ikke er et enkelt clear sæt tilbage i webshoppen her!


Og de skønne skyer på dette kort - fra indlægget her.


Det er et stykke tid siden at Sanne forlod design teamet, de fleste ved sikkert, at hendes kreationer kan findes på hendes egen blog :-) -  for en sikkerheds skyld er her linket.


Håber at I nød (gen)synet!!  
Jeg er tilbage imorgen, med endnu et gensyn.

1 kommentar:

Charlie sagde ...

Sikke en god ide at sige farvel med et gensyn af de FINE ideer vi har glædet os over herinde. Søde kort m.m. fra Sanne og jeg må da hellere bookmarke hendes blog.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails